Ja nyt noin viikon konekiellon jälkeen olen taas koneelle päässyt kirjoittelemaan blogiani ja tekemään töitä.. Ja konekiellon syytä en edes muista, isäpuoli oli taas vaa raivona jostai ihme asiiasta XD Juu. . . 
                       
Kaikkea on viime viikkoihin sisältynyt, tanssimista, laulamista, mässäilyä, koulua (-.-'), musiikkia.. Kaikenlaista hauskaa. Ja tietenkin yhden bestikseni kanssa, thänx Rea! Ja Rea ei siis ole hänen oikea nimensä, mutta kuten hevosilla, hänelläkin on omia kutsumanimiä :3 Ja tietenkin on juhlittu Minhon ja Onewin syntymäpäivä, Habby birthday dear Minho 19v ja dear Onew 21v! <3 Ja molempien bileiden (ja nyt) on soinut päässä onnittelulaulu koreaksi XD

Seng il chook ha hamni da~~
Seng il chook ha hamni da~!
Sa rang ha nuen ____________....
Seng il chook ha hamni da!!

Ihanaa tuota hoilata joka päivä ettei vaa kyllästy XDD Seungrin 20v-syntymäpäiviä emme tajunneet juhlia :( Mikähän on seuraava biletyspäivä? :'D

Ainakin tulevat 15v-synttärit 1.1. Menen Rean isälle bilettämään :) Juu... Aikomus ois ainakin ampua raketteja, kas kummaa. Ja tietenkin valvoo myöhään. Ei olla Rean kanssa sovittu kauheasti mittää, mut ehkä huomenna koulussa vois hiukan kysyä asiasta.

Koulu loppuu muuten keskiviikkona, ihanaa <3 Ei tarvitse enää kestää kokeita, tunteja, opettajia, ei mitään ! Saa vaan odottaa tulevaa joulua ja tehdä lahjat sekä kortit valmiiks.

No juu... 

Ei yhtään soi päässä With U <333

// Neyla

P.s. With U'n sanoihin okin hyvä lopettaa :)

YB:
She stands there looking at me
I know she's wonderin'
If she should kick it with me
Cuz you all got that somethin'
If she be wanting to freak
The shakin' thunderin'
And now she's starting to creep up on me

GD:
Man she looks so good
And she looks so fine
Still it takes me high
Singing 'My Oh My'
Got to get with her
Have her in my world
Hold her in my arms
That's forever yo

Chorus:
I wanna rock with u
Dance with u
Do everything with u
Run around in the rain with u
Everyday now only u
Rock with u
Dance with u
Do everything with u
Run around in the rain with u
Everyday now only u?.

DS:
It's getting tough in the scene
The place is jumping now
I grab her hand and proceed
To the crowd that's tumbling
I really want her with me
Some one-on-one romance
What she keeps doing to me
Got me feelin'?

SR:
Man she looks so good
And she looks so fine
Still it takes me high
Singing 'My Oh My'
Got to get with her
Have her in my world
Hold her in my arms
That's forever yo

Repeat Chorus

(Break it down)

YB:
I know that you're thinking I won't be right (Oh I can be right)
But it's you girl now I made up my mind
From here we can start a new wonderful life
Always and forever yo

TOP:
(yo, yo)
I wanna rock
I wanna dance


I wanna do everything with you baby that's it
Me and you together baby we can be a classic
So we can do those kinda things fantastic
The bombastic
Baby living drastic
But for you anything's possible Love

GD:
(yea, yea)
I gotta rock
I gotta dance
I gotta do everything with a first glance (that's me)
Make me wanna get up and run around in my (seat)
Baby got me wilin' and you know what (I mean)
So fresh, so (clean)
So blessed, so lean
My honey, My Queen

Repeat Chorus x 2

(Ah, yea, that's right)